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copyright © 2020 부산국제광고제 조직위원회 ALL RIGHTS RESERVEDMitUs are said to be produced from healthy raw materials and reliable producers. I'd like to know more about what kind of materials the MitUs are healthy and premium.
-In this case, we collaborated with the Korean Beef Association. Producer groups such as the National Korean Beef Association and PB products can be carefully selected from the ingredients.
Even if it is not a producer's organization, it will mobilize all of its know-how in establishing itself as a prestigious food company by directly managing the entire process from the selection of companies to the purchase of raw meat, production process and so on.
NS Home Shopping is the only home shopping company that has a food safety research institute, so it can only be sold through the industry's strictest quality assurance procedures.
In addition, the "Product Selection Committee," consisting of customer and consumer group experts, must pass the assessment of quality, price and composition.
NS Home Shopping prepared it so that you can trust it and eat it safely.
You can check the quality assurance menu at http://pr.nsmall.com/manage/customer.do.
(Only in Korean)
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MitUs는 건강한 원료와 믿을 수 있는 생산자로부터 생산된다고 합니다. 어떤 재료를 사용하기에 MitUs가 건강하고, 프리미엄한 제품인지를 좀 더 알고 싶습니다.
-이번 꼬리곰탕의 경우 전국한우협회와 콜라보를 했습니다. 전국한우협회와 같은 생산자 단체와 PB상품을 만들 경우 재료부터 꼼꼼한 선별이 가능합니다.
꼭 생산자 단체가 아니라 하더라도 업체 선정부터 원료육 구매, 생산공정, 위생까지 전 과정을 직접 관리하는 등 식품 명문으로 자리매김한 노하우를 총동원할 예정입니다.
NS홈쇼핑은 홈쇼핑사 중 유일하게 식품안전연구소 갖고 있는 만큼 업계에서 가장 깐깐한 품질 보증 절차를 통과해야만 판매할 수 있습니다.
또한 고객과 소비자단체 전문가로 구성된 "상품선정위원회"에서도 품질과 가격, 구성에 대한 평가를 통과해야만 합니다.
그만큼 믿고 안전하게 드실 수 있도록 준비했습니다.
품질보증에 대한 내용은 http://pr.nsmall.com/manage/customer.do(한국어만 있음) 품질경영 메뉴에서 확인하실 수 있습니다.
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MitUsは健康な原料と信頼できる生産者から生産されると言われました。
どのような材料を使うにはMitUsが健康的でプレミアムな製品なのかをもう少し知りたいです。
-今回のコリコムタン(牛の内臓煮込みスープ) は全国韓牛協会とコラボしました。 全国韓牛協会のような生産者団体とPB商品を作る場合、材料から細かく選別することができます。
必ずしも生産者団体ではないとしても、業者の選定から原料肉の購買、生産工程、衛生まで全過程を直接管理するなど、食品名門としての位置を固めたノウハウを総動員する予定です。
「NSホームショッピングは、ホームショッピング会社の中で唯一食品安全研究所を持っているだけに、業界で一番厳しい品質保証手続きを通さなければ販売できません。
また、顧客と消費者団体の専門家で構成された「商品選定委員会」でも品質と価格、構成に対する評価を通過しなければなりません。
その分、信じて安全に召し上がっていただけるように準備しました。
品質保証に関する内容は http://pr.nsmall.com/manage/customer.do (韓国語しかない)品質経営メニューでご確認いただけます。
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MitUs是由健康的原材料和可靠的生产商生产的,想进一步了解MitUs是使用何种材料时健康,高端的产品
-这次牛尾汤为例,是和韩国韩牛协会合作。像韩牛协会这样的生产者团体和PB商品的生产,从材料开始就可以进行细致的筛选,即使不一定是生产团体,也将动员所有经验,从选定企业到购买原料肉,生产工程,卫生等,直接管理全过程进行严格的管控
NS 电视购物是在电视购物公司中唯一拥有食品安全研究所的公司,因此必须通过业界最严格的质量保证程序才能销售,
同时,由消费者和消费团体专家组成的“商品评选委员会”也需要通过质量,价格和组成评估因此准备了可以放心食用的安全食品
品质的内容可参考http://pr.nsmall.com/manage/customer.do(只有韩语)
The main target of MitUs is a married woman between the ages of 35 and 55. I'd like to ask you who will be the sub-target.
-One person in their 20s and 30s.
MitUs의 메인 타켓이 35~55세 기혼 여성이라 명시되어 있는데 서브 타켓은 어떻게 되는지 질문 드립니다.
-20~30대 1인가구입니다.
MitUsのメインタケットが35~55歳の既婚女性と明示されているが、
サブタケットはどうなるのでしょうか。
-20~30代の1人世帯です。
MitUs的主打目标是35~55岁的已婚女性,想问一下次目标是什么情况
-20~30岁的单身
Yes, it's mostly finished, but sometimes there will be meal-kit products.
네 주로 완제품의 형태이지만 밀키트도 간혹 있을 예정입니다.
Yes, they're all scheduled for sale at Mitus. Ver1 will be released first.
네 모두 미트어스에서 판매 예정인 제품으로, Ver1 제품 부터 출시될 예정입니다.
Q. Is the brand Mitus of NS Shopping Mall in the outline of the contest still pre-launching? I can't find any information when I search.
A. NS Home Shopping's MItus brand is still not launched and will be launched in September.
The product has already been released and the beef bone soup product included in the attachment is the first product.
Q. 공모 개요에 나와있는 NS쇼핑몰의 미트어스 라는 브랜드는 아직 런칭 전인가요? 검색 시 정보를 얻을 수 없습니다.
A. 네. ns홈쇼핑의 미트어스 브랜드는 아직 런칭 전이며 9월에 런칭 방송 예정입니다. 상품은 이미 나왔으며 미트어스 소개 파일에 포함된 곰탕 제품이 첫 상품입니다.
Q. The theme of the contest is the suggestion of campaign ideas to promote the PB(Private Brand) of NS Home Shopping,
which means that only the print, outdoor, and online advertising sectors are available for the campaign?
Or is the campaign what we call a series of so-called campaigns?
A. The contestant can submit all the parts of category, and the campaign specified as OX in the contest can be considered as a series.
Q. 공모 주제가 NS 홈쇼핑의 PB 브랜드를 알릴 수 있는 캠페인 아이디어 수립이니까 출품은 캠페인 가능 부문인 인쇄, 옥외, 온라인 광고 부문만 가능하다는 의미인가요?
그게 아니라면 캠페인이 소위 말하는 시리즈물의 의미인 건가요?
A. 공모자는 물론 명시된 모든 부분에 출품 가능하며 공모 분야에 OX로 명기된 캠페인은 시리즈물로 보시면 됩니다.
Q. Is there a limit to the number of entries that one person can submit?
For example, I wonder if I can submit two or three different ideas separately.
A. It's okay for the same applicants to submit a number of other ideas.
Q. 한 사람이 출품할 수 있는 횟수가 제한 되어 있나요?
예를 들어 다른 아이디어를 2~3개 따로 출품 하여도 되는지 궁금합니다.
A. 동일한 출품자가 다른 아이디어를 다수 제출해도 무방합니다.
Q. I wonder if there is a limit on the number of participation per person.
Is it okay for one person to make several teams and participate?
A. There is no limit to the number of one-person participation.
Multiple entries are not allowed with the same work, but if you have another idea, you can participate in it by forming a team with other people.
Q. 1인당 참여 횟수에 제한이 있는지 궁금합니다.
한 사람이 팀을 여러 개 만들어 참여해도 괜찮은 것인가요?
A. 1인 참여 횟수에 제한은 없습니다. 동일 작품으로는 복수 출품이 물론 불가하지만
다른 아이디어라면 1인이 참여한 후, 다른 사람들과 팀을 구성하여 참여도 가능합니다.
Yes, case study images are also included in the film field.
케이스 스터디 영상도 필름 분야에 포함됩니다.
From August 18(Tue.) to September 23 (Wed.) 2020, 23:59 PM (Korea Standard Time).
2020. 8. 18(화) ~ 9. 23(수) 23:59 PM (한국 시간 기준)까지 입니다.